هدایای تبلیغاتی عالی

هدایای تبلیغاتی ارزش خود را تحت عنوان یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه اما تاثیرگذار کسب و کار اثبات کرده‌اند. بیشتر نظرسنجی‌ها به صورت مداوم به اهمیت نتایج ارائه شده برای فریب دادن مشتریان در یک تجارت اعتراف کرده‌اند. صنعت مالی از هدایای تبلیغاتی عالی به عنوان ابزاری برای بازاریابی و افزایش تجارت استفاده کرده است. با توجه به این نگهداری مشتریان یکی از مشکلاتی است که صنعت مالی مانند سایر صنایع به علت افزایش رقابت، مقابله با آن سخت و پیچیده است.

بیشتر مدیران کسب و کار به دشواری می‌توانند مشتریان مالی خود را حفظ کنند. وفادار نگه داشتن مشتریان به یک تجارت در صنعت مالی کاری دشوار است اما استفاده از هدایای تبلیغاتی عالی در حفظ و ماندگاری مشتریان به مشاغل کمک می‌کنند. مطابق با یک نظرسنجی 45 درصد حفظ مشتری از صنعت مالی را آسان می‌دانند. 27 درصد از پخش‌کنندگان معتقد هستند که حفظ مشتریان مالی تا اندازه‌ای دشوار و پیچیده است. در صورتی که 23 درصد این کار را سخت و ساده نمی‌دانند. بر همین اساس بیشتر آن‌ها وظیفه حفظ مشتریان را دشوار می‌دانند تصور می‌کنند که با نگه داشتن مشتریان کار بسیار سختی است. مطابق با آمار و بررسی‌های این واقعیت را برای ما ایجاد می‌کند که حفظ مشتی در کل چیزی است که مدیران کسب و کار برای افزایش تجارت باید به آن توجه کنند.

توزیع‌کنندگان علاقه‌مند هستند که کدام هدایای تبلیغاتی را به مشتریان مالی هدیه دهند؟ برخی به آن‌ها توصیه می‌کنند محصولات تبلیغاتی مانند میزهای اداری، پوشاک، وسایل نوشیدنی، کیف، سخت‌افزار و هدایای مربوط سلامتی برای توزیع محبوب بود. لازم است از راه‌های خلاقانه برای توزیع هدایای تبلیغاتی استفاده کنید.

ماشین حساب

10 هدایای تبلیغاتی عالی برای صنعت مالی

10 هدایای تبلیغاتی عالی برای صنعت مالی عبارت است از:

  1. قلم سفارشی
  2. ماشین حساب
  3. دارندگان کارت ویزیت
  4. منگنه
  5. کیف‌های کنفرانس
  6. بطری‌های نوشیدنی مارک‌دار
  7. لیوان قهوه
  8. پد موس
  9. پاور بانک‌ها
  10. دفترچه یادداشت چرمی نگهدارنده

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

‌1. قلم سفارشی

با توجه به اینکه اکثریت مشتریان شما در عصر دیجیتال از کامپیوتر استفاده می‌کنند؛ اما هنوز هم که نیاز به تولید محتوا، تکمیل کردن جزییات و امضای آفلاین اسناد است، همه علاقه دارند که با قلم شیک خودنمایی کنند. قلم ساخته شده از فناوری مدرن و مطمئن یک چیز افتخار آمیز است که باید در جیب خود محافظت شود تا نشان سبک و کلاس را ارائه دهد.

هدیه قلم مارک‌دار و سفارشی به مشتریان بالقوه شما مطمئناً در مورد شرکت مالی شما صحبت خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که قلم دارای طرح آرم شرکت شما به زیبایی چاپ شده است.

2. ماشین حساب

از لوازم محبوب‌ برای تبلیغات ماشین حساب‌ها هستند. ماشین حساب‌های شرکت‌ها محصولات عالی شخصی برای بازاریابی در دفترها هستند. برای ارتقای قابلیت مشاهده برند خود، یک ماشین حساب زیبا و منحصر به فرد تهیه کنید. حتما هدیه را با لوگوی شرکت خود سفارشی کنید.

لیوان قهوه

3. دارندگان کارت ویزیت

یکی از هدایای تبلیغاتی برای صنعت مالی کارت‌های ویزیت تبلیغاتی است این یک هدیه بسیار کاربردی برای دارندگان کارت مانند کارت‌های بدهی، ویزیت و اعتباری و غیره را برای استفاده به هنگام و ایمن نگهداری می‌کند.

هنگامی که قصد انتخاب این نوع هدیه تبلیغاتی را دارید توجه داشته باشید که با طرح و سبک و لوگوی شرکت شما با بهترین کیفیت و شیک چاپ شود.

4. منگنه

استفاده از منگنه یکی از ابزارهای پرمصرف در یک دفتر مالی است؛ بنابراین این محصول می‌تواند به عنوان یک هدایای تبلیغاتی ارزان در نظر گرفته شود به این نحو که منگنه‌های مارک‌دار و جذاب تهیه کنید با چاپ کردن آرم شرکت این کار باعث می‌شود که توجه مشتری شما را به سمت شما هدایت کند. منگنه یک ابزار تجاری در روزانه برای مشتریان شما استفاده می‌شود که باعث افزایش دید برند شما می‌شود.

5. کیف‌های کنفرانس

مشتریان شما از صنعت مالی به صورت منظم در کنفرانس‌ها شرکت می‌کنند و برای حمل اسناد مهم به کیف نیاز دارند که تحت عنوان کیف‌های کنفرانس اختصاصی با لوگوی و رنگ خود بدهید. آن‌ها همچنین برندی را برای ماه‌ها یا سال‌ها به عنوان راه حلی مناسب برای نگهداری و سازماندهی اسناد با خود نگه می‌دارند. تاثیر هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار بی نظیر است و شما از انواع محصولات برای تبلیغات کسب و کار خود می‌توانید استفاده کنید.

6. بطری‌های نوشیدنی مارک‌دار

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی عالی برای جلب توجه مشتریان هدف شما به تجارت و نام تجاری شرکت مالی شما هستند. بطری‌های تبلیغاتی برای نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها بسیار مفید است. با حک کردن آرم شرکتی، این بطری‌ها به ابزارهای بازاریابی موثری برای افزایش دید برند و آگاهی از برند تبدیل می‌شوند.

دفترچه یادداشت چرمی

7. لیوان قهوه

با هدیه دادن یک لیوان قهوه مارک‌دار به مشتریان، آن‌ها در طول استراحت خود با استفاده از نوشیدنی‌های گرم در دفتر کار یا منزل خود مداوم آرم و برند شرکت شما را مشاهده می‌کنند.

8. پد موس

اغلب مشتریان شما از پدهای موس برای کامپیوترهای خود در طول روز در دفتر یا خانه استفاده می‌کنند. پد موس یک هدیه تبلیغاتی مفیدی است که همیشه در معرض دید مخاطبان است و باعث می‌شود که مکرر لوگوی شرکت مالی شما را ببینند. بهتر است یک پد موس جذاب و زیبا طراحی کنید و برای مشتریان خود ارسال نمایید.

9. پاور بانک‌ها

این نوع محصولات تبلیغاتی تمام توان مورد نیاز تلفن‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های تلفن همراه را در حین حرکت تامین می‌کنند. برخی از مشتریانی که مکرر در حال سفر هستند این وسیله می‌تواند بسیار موثر و مفید واقع شوند؛ زیرا دیگر نگران شارژ دستگاه همراه خود نخواهند بود از این رو با چاپ کردن آرم و پیام برند خود می‌توانید این وسیله با ارزش را سفارشی کنید و به مشتریان خود هدیه دهید.

10. دفترچه یادداشت چرمی نگهدارنده

محصولات تبلیغاتی شما از یک دفترچه یادداشت چرمی و نگهدارنده برای مشتریان بالقوه یکی از موثرترین کالاهای تبلیغاتی است که برای تجارت شما است. اطمینان حاصل کنید که هدیه از چرم مرغوب ساخته شده است تا گیرندگان بتوانند با افتخار هدیه را نگه دارند و به سایرین پوز دهند. چاپ کردن لوگوی شرکت باعث افزایش دید و تصور برند شما می‌شود.

هدایای تبلیغاتی فوق باید در فهرست محصولات تبلیغاتی قرار بگیرند تا شما به عنوان بخشی از کمپین‌های بازاریابی خود توزیع کنید. با تهیه اقلام جذاب، زیبا و مارک‌دار تجاری که دریافت‌کنندگان می‌توانند آن‌ها را نگهداری کنند، تهیه کنید؛ زیرا این محصولات باعث می‌شود که یک تصویر خوب از شرکت مالی خود ایجاد کنید.