محصول تبلیغاتی

طبق بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده محققان و پژوهشگران دریافته‌اند که می‌توان از طریق محصولات تبلیغاتی نظر مشتریان را به سمت خود جلب کرد. مطابق با نظرسنجی‌هایی که توسط انجمن کالاهای تبلیغاتی بین المللی صورت گرفته شده تا از تاثیر و نقش هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان مطلع شود. براساس نتایج بدست آمده از سوی این انجمن قدرت کالاهای تبلیغاتی برای جلب مشتری در یک کسب و کار فوق‌العاده است.
براساس این نظر سنجی تقریباً 76 درصد از دریافت‌کنندگان محصولات تبلیغاتی مورد بررسی شدند که می‌توانند تبلیغ‌کنندگان و نام تجارت خود را به خاطر بیاورند. این آمار بازاریابان را شگفت‌زده می‌کند زیرا سایر ابزارهای بازاریابی نمی‌توانند به چنین نتایجی دست یابند. برای نمونه تنها 53.5 درصد از مشتریان می‌توانند تبلیغ‌کنندگان را از طریق یک نشریه چاپی تشخیص دهند. همچنین ما می‌دانیم که مراجعه به بازاریابان و مشاغل چقدر اهمیت دارند.

زمانی یک مشتری از کسب و کار شما راضی است مشتریان بیشتری به سوی شما جذب می‌شوند. مطابق با نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که ارائه محصول تبلیغاتی نسبت به ارسال نامه تجدد نظر، می‌تواند بیشتر از 500 درصد ارجاع را جلب کند. بر همین اساس تشخیص داده شد که افرادی که محصولات تبلیغاتی دریافت می‌کنند تصویر مثبت‌تری از یک شرکت دارند. بررسی انجام شده نشان داد که 76.3 درصد از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌هایی که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده‌اند تصور مطلوبی نسبت به شرکت دارند. تا جایی که دسترسی یک شرکت در بازار و در میان مشتریان هدف مربوط می‌شود، در محصولات تجاری تبلیغاتی برای ساختمان‌سازی نتایج مطلوبی حاصل شده است.

کلاه‌های ساختمانی

مناسب‌ترین محصول تبلیغاتی شرکت‌های ساختمان‌سازی

مناسب‌ترین محصول تبلیغاتی شرکت‌های ساختمان‌سازی عبارت است از:

  1. کلاه‌های ساختمانی
  2. مترهای سنگین و بزرگ
  3. فلاشر ایمنی کلیپ
  4. استرس مخروطی ساختمانی
  5. چراغ قوه
  6. غلت زننده‌ها
  7. سفر دافل
  8. دفترچه یادداشت مارپیچی به اندازه جیبی
  9. کولرها و کیف ناهار
  10. قلم آچار

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. کلاه‌های ساختمانی

یکی از مهم‌ترین وسایل ایمنی در ساخت و ساز استفاده از کلاه‌های ایمنی ساختمانی است. این کلاه‌ها دارای تنوع و رنگ‌بندی زیادی است. این نوع محصولات بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که کارگران می‌توانند برای طولانی مدت از آن استفاده کنند و با چاپ کردن لوگوی شرکت ساخت و ساز خود آن را سفارشی کنید.

فلاشر ایمنی کلیپ

2. مترهای سنگین و بزرگ

از لوازم محبوب‌ برای تبلیغات در صنعت ساخت و ساز مترهای سنگین و بزرگ هستند، مترها از ابزارهای ضروری کارگران ساختمان است که برای اندازه‌گیری سطوح مورد نیاز است. این مترها در مدل‌های مختلفی هستند که بسیاری از آن‌ها دارای یک گیره فلزی و یک بند مچی محکم می‌باشند.

3. فلاشر ایمنی کلیپ

فلاشرهای ایمنی برای برجسته کردن محل قرارگیری یک شخص یا یک چیز برای ایمنی طراحی شده‌اند. در حقیقت این نوع فلاشرها از دور می‌درخشند که دارای قلاب کارابین هستند تا به راحتی محصولات را حمل کنید.

4. استرس مخروطی ساختمانی

این این نوع محصول برای کاهش استرس که یک ترفند مناسب برای مشتریان شما است زیرا آن‌ها علاقه‌مند هستند که فشاردهنده را فشار دهند، سپس پر تاپ کنند و نمایش دهند شما می‌توانید با تهیه این محصول و چاپ کردن لوگوی شرکت ساختمانی خود آن را شخصی‌سازی کنید.

چراغ قوه

5. چراغ قوه

از هدایای تبلیغاتی ارزان که می‌توان از آن استفاده کرد، چراغ قوه است، این کالای تبلیغاتی دارای ویژگی‌هایی است که هنگام فشار دادن چراغ را روشن می‌کند.

دریافت‌کنندگان آن را برای راحت کردن کلیدها موثر می‌دانند از این محصول می‌توانید مدت‌های مدیدی استفاده کنید.

6. غلت زننده‌ها

کارگران ساختمانی به دلیل سخت بودن شرایط کاری مرتب نیاز به آب دارند. دستگاه‌هایی جمع کننده فانتزی از محصولات تبلیغاتی برای این صنعت به حساب می‌آیند که می‌توانید به خوبی مایعاتی که سرد هستند را داخل آن نگه دارید و تا مدت 24 ساعت آب را داخل آن خنک نگه می‌دارد همچنین مایعات گرم را نیز بیش از 5 ساعت گرم نگه می‌دارد.

7. سفر دافل

این نوعی کیف است که بسیار مقاوم و بادوام است که می‌توانید بسیاری از وسایل را در خود نگهداری کنید. دارای محفظه‌ی اصلی و بزرگی است، جیب جلویی و جیب بسته شده ضربه محکم و محفظه کفش دارد. این نوع کیف مطمئناً یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند و مفیدی است که شما را به محل کار سوق می‌دهد.

دفترچه یادداشت مارپیچی به اندازه جیبی

8. دفترچه یادداشت مارپیچی به اندازه جیبی

این نوع دفترچه یادداشت‌ها تقریباً 50 صفحه دارند که دارای یک اتصال مارپیچ با یک پوشش پلی‌پروپیلن مستحکم و مقاوم همراه با یک قلم است. دریافت‌کننده می‌تواند تمامی نکات مهم همراه با جزییات را به خوبی داخل آن یادداشت کند.

9. کولرها و کیف ناهار

کارگران ساختمانی و دیگر افراد می‌توانند کیف ناهار خود را در این کولرهای کوچک نگه دارند تا از فاسد شدن غذایشان جلوگیری شود. این محصولی بسیار ارزشمند و مفید است.

10. قلم آچار

قلم آچار یا نام دیگر آن قلم ناخن از جمله هدایای مفیدی است که برای کارگران ساختمانی که کارهایی مانند لوله‌کشی، کشاورزی و غیره است که تنها ساختمان‌ها را قاب می‌کنند. شرکت‌های ساختمانی از طریق این نوع هدایای تبلیغاتی مفید مشتری بیشتری جذب می‌کنند. آرم و لوگوی شرکت ساختمانی خود را همراه با پیام برند خود بر روی محصولات چاپ می‌کنند و در اختیار مشتریان خود می‌گذارند.