زمانی که قرار است کار تبلیغات صورت بگیرد باید این نکته را یادآور شد که هدایای تبلیغاتی ارزان میتوانند به چه شکلهایی به کار برده شوند و ساختار آنها به چه صورت میتواند باشد.
در اصل باید ساختارهایی را برای محصولاتی که برای تبلیغ به کار برده میشود در نظر داشت که از محبوبیت زیادی برخوردار باشند، زیرا لوازم محبوب باعث میشود که میزان خرید افراد از محصول بیشتر شود، بنابراین باید فاکتور جذابیت را به شکل درستی به کار برد.
لوازم محبوب که میتوانند جذاب باشند
لوازم محبوب که میتوانند جذاب باشند عبارتند از:
- لوازم آشامیدنی
- تیشرت و لباس
- کیف
- لوازم جانبی
- کلاه
مواردی که به آنها اشاره شد میتوانند در دسته محبوبترین وسایل که برای تبلیغات به کار برده میشوند قرار بگیرند بنابراین نباید اقلام چوبی را نیز دست کم گرفت. محصولاتی که به صورت چوبی نیز ساخته میشوند از محبوبیت بسیار بالایی نزد افراد برخوردار هستند بنابراین وسایلی که به صورت چوبی ساخته میشوند میتوانند فاکتوری برای فروش بهتر محصول باشند.
لیوانهای تبلیغاتی
یکی از لوازمی که برای تبلیغات توسط شرکت هدایای تبلیغاتی در اصفهان به کار برده میشود و از دسته لوازم آشامیدنی است لیوانها هستند که میتوانند به میزان زیادی در تحت تاثیر قرار دادن مخاطب مناسب باشند.
انتخاب لیوان های کاغذی به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب درستی است، در این حالت باید این نکته را در نظر داشت که لیوان وسیلهای کاربردی است و در هر شرایطی نیز از آن استفاده میشود و علاوه بر کاربرد ابتدایی آن که نوشیدن آب است عملکردهای دیگری را برای آن ایجاد میشود.
حتی از لیوان برای گذاشتن لوازم التحریر مانند قلم و خودکار بهره برده میشود در این صورت است که در بیشتر مراکز از لیوانهایی که به شکل تزئینی و کاربردی هستند استفاده میشود.
حتی برای قرار دادن آنها بر روی میز و تبلیغ برای مشتری مناسب است زیرا زمانی که لیوان تبلیغاتی بر روی میز مرکز و یا سازمانی قرار داده میشود مشتری را ناخودآگاه به خود جذب میکند و در این زمان است که باید بر روی لیوان مارک و یا آرمی از محصول و شرکت و یا سازمان قرار داده شده باشد تا تبلیغ به شکل بهتری کار خود را انجام دهد. در این حال تبلیغ بر روی لیوان یک فاکتور مهم به حساب میآید و باید آن را جزء قوانین ایجاد شده برای تبلیغات در نظر داشت.
تیشرتهای تبلیغاتی
تیشرتهای تبلیغاتی که از دسته دوم هدایای تبلیغاتی قرار داده میشوند میتوانند دارای جذابیت و فروش بیشتر محصول نیز باشند زیرا تنها برای مصرف تزئینی از آنها استفاده نمیشود بلکه به صورت کاربردی نیز به کار برده میشود.
تمامی هدایای تبلیغاتی دارای کاربرد هستند زیرا تنها زیبایی نمیتواند برای هدایای تبلیغاتی موثر باشد زیرا میزان فروش کمتری را به خود اختصاص میدهد.
بیشتر افراد به دنبال کارایی یک محصول هستند تا این که زیبایی آن را در نظر بگیرند در این مرحله زیبایی جزء فاکتور دوم در این رابطه قرار داده میشود بنابراین زیبایی نیز مهم است اما مهمتر از آن کارایی است که برای محصول تبلیغاتی در نظر گرفته میشود.
لوازم چوبی دارای زیبایی خاصی هستند بنابراین برخی از محصولات در ابتدا زیبایی را دارند و نباید زمان زیادی را برای این که آنها را زیبا کرد اختصاص داد برخی از محصولات هستند که زیبایی اولیه را ندارند و باید از ایدههای زیادی برای زیبا کردن آن بهره برد.
بنابراین زمانی که از محصولی استفاده شود که زیبایی را به صورت کامل دارد تنها باید کاربرد آن را در نظر داشت.
نگرانیهای زیادی در رابطه با محصولات وجود دارد این نگرانی به این خاطر است که صاحب محصول نمیداند که مشتری یا جامعه هدف چه کالاهایی را مصرف میکند و یا آن که آنها را به مدت طولانیتری در خود نگه میدارد.
در این زمان است که باید برای به دست آوردن این مطلب تحقیقاتی را در جامعه انجام داد در این صورت است که به راحتی میتوان میزان نیازهایی که افراد جامعه دارند و هم این که از آنها استفاده میکنند و محصول را در خود نگه میدارند نیز قرار خواهد گرفت.
کالاهای تبلیغاتی که بیشترین مصرف را دارند
برای برخی از شرکتها کالاها و خدماتی در نظر گرفته میشود که دارای جذابیت بیشتر و همین طور دریافت بازخورد بهتر برای محصول است.
نوشیدنی به شکل تبلیغاتی
یکی از کارهایی که به صورت تبلیغاتی صورت میگیرد نوشیدنی است البته این روش در کشورهای اروپایی به خوبی نتیجه داده است و در بیشتر کشورهای آسیایی نیز به کار برده شده است.
برای یک محصول بهتر است که از لوازم آشامیدنی و همین طور از نوشیدنیها بهره برد در فصلهای تابستان این گزینه یکی از بهترین گزینهها خواهد بود زیرا افراد نیاز زیادی به نوشیدنی خواهند داشت.
در هر صورت در فصل زمستان نیز نوشیدنیهای گرم بسیار مورد استقبال افراد قرار داده میشود.
برای این کار میتواند ترفندهای زیادی را به کار برد حتی میتوان از لیوانها تبلیغاتی برای پذیرایی از افراد استفاده کرد و در نهایت لیوان را نیز برای خود نگه دارند در این صورت است که با ایجاد یک حس خوب و دادن نشاط به مشتری جذابیت کار نیز بالا میرود و حس خوب باعث میشود که مشتری وفاداری بیشتری نسبت به محصولات و یا خدمات ارائه شده داشته باشد و در هر زمان دیگری نیز با یادآوری خاطرهای دلنشین از محصول به دنبال کاربردهای دیگر و محصولات بیشتر خواهد بود.
محصولات نوشیدنی شامل موارد زیر میشود:
- بطری با جذابیتهای فوق العاده و رنگ بندی بی نظیر
- لیوان با طرحها و جنسهای متفاوت
- لیوان سرامیکی
- ظرفهای شیشهای
اینها مواردی هستند که برای ظرفهای تبلیغاتی که به صورت لیوان و سبکهایی از آن به کار برده میشود خواهد بود. در هر صورت بطری آب یکی از ملزوماتی است که برای هر فردی میتواند مفید باشد و در هر شرایطی نیز کاربردهای خود را دارا است در این مرحله باید این نکته را در نظر داشت که برخی از محصولات میتوانند جای زیادی برای کار داشته باشند.
بنابراین بهتر است که از محصولاتی استفاده کرد که برای تبلیغات مناسبتراند و جای کار بیشتری را میطلبند و دارای فاکتورهای بیشتری در رابطه با محصولات دیگر هستند. در این صورت است که میتوان بر روی آنها مانورهای بیشتری داد و استفادههای زیادی را از آنها به دست آورد.