بهترین محصولات تبلیغاتی

شاید در ابتدای امر کمی تعجب کرده باشید که مگر صنعت بهداشت از بهترین محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کند باید گفت که بلکه این صنعت هم مانند سایر صنایع دیگر از برای تبلیغات خود از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کند تا مردم با برندها و نام تجاری شرکت‌ها و محصولات بهداشتی آشنا شوند.

این صنعت در صد بر آمده است تا با هدایای تبلیغاتی که مرتبط با مبحث بهداشت و درمان است مخاطبان را به سوی خود جذب کند.

بهترین محصولات تبلیغاتی مفید ارائه شده در صنعت بهداشت

بهترین محصولات تبلیغاتی برای صنعت بهداشت عبارتند از:

  1. درب بازکن بطری دارو
  2. بسته مینی بافت
  3. کیف دستی نخی
  4. دارنده نشان جمع شونده
  5. کیت دندانپزشکی
  6. مینی قرص برش
  7. کیت کمک‌های اولیه جیبی
  8. بسته گرم و سرد
  9. ژل  ضدعفونی‌کننده دست ضد باکتری
  10. کیف قرص 7 روزه

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. درب بازکن بطری دارو

درب بازکن بطری دارو یک هدیه تبلیغاتی مفید و کاربردی برای بیمارانی که مرتب قرص مصرف می‌کنند. که بر روی بطری آرم و لوگوی شرکت خود را می‌زنند این دست از ابزارهای تبلیغاتی را معمولا در داخل مطب‌های پزشکی، داروخانه‌ها و مراکز تجاری توزیع می‌کنند.

درب بازکن بطری دارو

2. بسته مینی بافت

از دیگر هدایای تبلیغاتی بهداشتی بسته‌های مینی دستمال کاغذی رایگان است که تصویر و آرم شرکت خود را روی آن چاپ می‌کنند این نوع محصولات تبلیغاتی بسیار ارزان قیمت هستند همچنین به دلیل کاربردی و پرمصرف بودن به ویژه در فصل زمستان مورد استقبال عوام قرار می‌گیرند که می‌تواند مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی محسوب شود. این نوع بسته‌های مینی بافت دارای رنگ‌بندی‌های مختلفی است که توسط کمپین‌های سلامتی توزیع می‌شود.

3. کیف دستی نخی

از هدایای تبلیغاتی ارزان که بسیار پر مصرف است، کیف دستی نخی است، این کیف‌ها در عین اینکه بسیار محکم و بادوام هستند فضای بزرگی برای چاپ آرم شرکت و پیام تبلیغاتی برخوردار هستند در داخل این نوع کیف‌ها از پنبه‌های مخصوص استفاده شده است. این نوع هدایای تبلیغاتی بهترین گزینه برای تبلیغات بهداشتی محسوب می‌شوند.

4. دارنده نشان جمع شونده

مشتریان علاقه‌مند هستند که یک نشان جمع شونده به عنوان هدیه به آن اعطا شود. شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون ترس از گم شدن شناسنامه، نشان امنیتی، کارت تایید الکترونیکی و سایر موارد دیگر را در خود نگه‌دارند این نشان‌ها در رنگ‌های مختلفی هستند که برای مشاغل مختلف و دانشگاه‌ها نام تجاری و برند خود را چاپ می‌کنند سپس در میان آن‌ها توزیع می‌کنند.

مینی قرص برش

5. مینی قرص برش

از لوازم محبوب‌ برای تبلیغات و یکی از پرمصرف‌ترین محصولات بهداشتی که می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و عالی به مشتریان ارائه کرد یک عدد برش دهنده قرص مینی است که به راحتی قرص‌های شما را نصب می‌کند سپس قرص را داخل خود نگه می‌دارند تا قرص مستطیلی شکل دارای یک بلوک خردکن و ذخیره‌سازی شود به این شکل می‌توانید با خیال آسوده داروهایتان را با خود حمل کنید بدون اینکه نگران ریخته شدن آن شوید.

این نمونه یکی از ایده آل‌ترین محصولات تبلیغاتی تجارت بهداشت و درمان است که با چاپ کردن آرم شرکت بر روی جعبه قرص برش مینی می‌تواند نظر مشتریان را به سمت خود جلب نماید.

6. کیت کمک‌های اولیه جیبی

جعبه‌های کمک‌های اولیه در همه جا کاربرد دارد البته اگر مدل جیبی آن باشد بسیار عالی است زیرا فضای کمی را اشغال می‌کند. برخی از بیماران هستند که نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند و همیشه کیت‌های کمک‌های اولیه جیبی را باید همراه خود داشته باشند.

شرکت‌های پزشکی و بهداشتی با تهیه این نوع محصولات و چاپ آرم و پیام شرکت خود این نوع هدایای تبلیغاتی را در اختیار این افراد می‌گذارد تا از این طریق شرکت و نام تجاری خود را به سایرین نیز معرفی کند. داخل هر کیت بسته‌های سرد، قیچی، دستکش لاتکس، موچین، یک رول نوار و سوداب الکل، باند، چسب، مواد ضدعفونی و غیره وجود دارد.

7. کیت دندانپزشکی

کیت‌های دندانپزشکی یک هدیه تبلیغاتی عالی برای مردم و مخاطبان هدف شما از شرکت بهداشت و درمان است. معمولا این کیت‌ها توسط توزیع‌کنندگان نخ دندان، مسواک و مینی خمیردندان و سایر موارد دیگر تشکیل شده است. این نوع کیت‌ها برای مسافرت بسیار مفید هستند. شرکت‌هایی که در زمینه محصولات بهداشتی فعالیت می‌کنند با تهیه این نوع کیت‌ها لوگوی شرکت خود را روی آن چاپ می‌کنند و در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهند این یک نمونه بازاریابی است.

کیت دندانپزشکی

7. بسته گرم و سرد

شرکت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی با تهیه بسته‌های گرم و سرد برای سلامتی ورزشکاران و افراد دیگری که از بدن درد رنج می‌برند و با نشان آرم شرکت بر روی آن این بسته‌ها را تحت عنوان هدایای تبلیغاتی در اختیار این افراد می‌گذارند تا به فرایند درمان آن‌ها کمک کرده باشند و هم تبلیغ شرکت خود و به معرفی آن پرداخته باشند.

8. ژل ضدعفونی‌کننده دست ضد باکتری

شستشوی دست‌ها به صورت صحیح با کمک ژل ضد باکتری  ضدعفونی‌کننده دست راهکاری برای حفظ سلامت بدن است دریافت‌کنندگان ژل می‌توانند از این نوع محصول تبلیغاتی برای نظافت و شستشوی دست‌های خود استفاده کنند. شرکت‌های تولیدکننده محصولات بهداشتی برای معرفی خود به سایرین و جذب مشتری از نام شرکت و برند خود را روی ژل‌های ضد عفونی‌کننده چاپ می‌کند و با سفارشی کردن آن‌ها به عنوان هدیه به مشتریان خود ارائه می‌کند. اثر هدایای تبلیغاتی را دست کم نگیرید.

ژل ضدعفونی‌کننده دست ضد باکتری

9. کیف قرص 7 روزه

این نوع کیف‌ها که یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار مفید هستند که مشتریان علاقه‌مند هستند که برنامه هفتگی مصرف قرص خود را داخل آن قرار دهند این کار باعث نظم دادن و مصرف منظم داروهای بیماران کمک می‌کند. این کیف‌ها دارای 7 محفظه جداگانه هستند که هر کدام از آن‌ها هفته و بدون از دست دادن یک روز مصرف‌کننده است. برخی از شرکت‌هایی که محصولات بهداشتی تولید می‌کنند با تهیه این کیف‌های و چاپ کردن آرم شرکت خود آن را سفارشی می‌کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

سخن آخر

محصولات تبلیغاتی بهترین راه برای بازاریابی تجارت بهداشتی و نام تجاری شرکت می‌شود که این موارد کاملا رایگان است که منجر به ایجاد حسن نیت برای شرکت شما در بین افراد می‌شود که در نهایت منجر به افزایش مشتریان بالقوه از محصولات و خدمات شما می‌گردد.