هدیه برتر تبلیغاتی

اکثر شرکت‌های نوپا بودجه بازاریابی کافی ندارند. مشاغلی که نقاط قوت خود را در بازار هدف مشخصی آزمایش می‌کنند، از بازخورد مخاطبان اطمینان ندارند. از آنجایی که بسیاری از محصولات و خدمات ارائه شده توسط استارت آپ‌ها و مشاغل نوپا برای مصرف کنندگان جدید است، ممکن است واکنش آن‌ها محتاطانه باشد. با این وجود توزیع هدایای تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه یک استراتژی مناسب برای بازاریابی خواهد بود، به این دلیل که بودجه کمتری نیاز دارد و پاسخ مصرف کنندگان سریع و مثبت می‌باشد.

بسیاری از مطالعات نشان داده است که شرکت‌های تبلیغاتی روش‌های مناسبی را برای دستیابی به مخاطبان و ایجاد آگاهی از برند پیاده می‌کنند. طبق نتایج، نزدیک به 83% از افراد دوست دارند که پیام‌های تبلیغاتی را همراه به هدایای تبلیغاتی دریافت کنند. این آمار نشان دهنده این است که شما نیز برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و جلب توجه ایشان، بهتر است که از توزیع هدایای تبلیغاتی مناسب استفاده نمایید.

اگر علاقه مند هستید که در ذهن مصرف کنندگان ماندگار شوید، بهتر است بدانید که طبق مطالعات انجام شده، 58% از گیرندگان هدایای تبلیغاتی، آن‌ها را بین یک تا چهار سال نزد خود نگه می‌دارند. این بدان معنی است که حداقل تا یک سال نام سازمان شما مقابل چشمان مخاطبان قرار خواهد گرفت.

گاهی این مسئله پیش می‌آید که بازاریابان درباره فرایند تبلیغات نگران شوند. با این حال بهتر است بدانید که 89% از گیرندگان می‌توانند تا حداقل یک سال آینده نام شرکتی که هدایای آن را دریافت کرده‌اند را به یاد بیاورند. به طور کلی آمار و مطالعات حاکی از این است که اقلام هدیه برای ارتقا مشاغل، قدرت جذب مشتری بیشتر به سمت کسب و کار نوپای شما را خواهند داشت.
از طرفی استارت آپ‌ها مجبور نخواهند بود که بودجه بیشتری برای سایر روش‌های تبلیغاتی هزینه کنند، به این دلیل که اکثر هدایای تبلیغاتی با قیمت بسیار ارزان برای توزیع انبوه وجود دارد.

هدایای تبلیغاتی

با این وجود بهتر است که راهبردهای شما برای رسیدن به نتایج دلخواه به کمک یک برنامه بازاریابی برای محصولات تبلیغاتی تنظیم شود. لازم است که در گام اول مخاطبان هدف خود را بشناسید.
بهتر است کالاهایی که توزیع می‌کنید به صورتی باشد که مصرف کنندگان با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. از این رو با تحقیق درباره مشتریان و مخاطبان هدف در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، مالی و سایر موارد قادر خواهید بود تا محصولات بهتری را به عنوان هدایای تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.

نکاتی برای انتخاب هدیه برتر تبلیغاتی

بهتر است محصولاتی را انتخاب کنید که خوب و مفید هستند و مخاطبان شما به آن علاقه مند می‌باشند. این امر مصرف کنندگان را به سمت کسب و کارتان سوق خواهد داد، زیرا آن‌ها هدایای مفید را دوست دارند. پس از آنکه آن‌ها را با این هدایا خوشحال کردید، بدون شک درباره نام سازمان شما صحبت خواهند کرد.

علاوه بر این می‌توانید برای انتخاب محصولات تبلیغاتی خود ابتکار عمل به خرج دهید و درباره آن‌ها از مخاطبان خود سوال کنید تا اطمینان حاصل نمایید که هدایای تبلیغاتی شما باعث ایجاد ارزش افزوده برای برند و تجارت شما خواهند شد.

از تهیه میزان زیادی از محصولات تبلیغاتی خودداری کنید. به این دلیل که ممکن است از تمام آن‌ها استفاده نکنید و این به معنای هزینه مازاد خواهد بود. در زمان توزیع محصولات تبلیغاتی خود، سعی کنید که با گیرندگان ارتباط برقرار کنید. به این دلیل که هدف اصلی از این کار ایجاد روابط با بازار هدف است. از راه‌های خلاقانه برای توزیع هدایای تبلیغاتی استفاده کنید.

اکثر شرکت‌های نوپا با چالش‌های بسیار زیادی هنگام برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در محصولات تبلیغاتی مواجه هستند. آن‌ها گزینه‌های زیادی در دست ندارند و به همین دلیل گاهی به دنبال کالاهای تبلیغاتی با ارزان‌ترین قیمت هستند.

از این رو بهتر است محصولات تبلیغاتی خریداری کنید که ارزان، مفید و در عین حال تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال شما می‌توانید خودکار‌های رنگی را با لوگوی سازمان خود و یا لیوان‌های حرارتی و گزینه‌هایی از این دست را توزیع کنید که مصرف کنندگان از آن‌ها به صورت روزانه استفاده می‌کنند. چنین محصولاتی باعث افزایش ماندگاری برند شما خواهد شد.

5 هدیه برتر تبلیغاتی

هر چند گزینه‌های زیادی وجود دارد که با توجه به آنچه مخاطب هدف شما می‌پسندد، می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید، با این حال از رایج‌ترین این محصولات شامل موارد زیر است.

  1. خودکار
  2. کیسه‌های تبلیغاتی
  3. فلش
  4. بطری آب
  5. ژل ضد عفونی کننده دست

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. خودکار

برای نوشتن مطالب روزانه و یا در هر شرایطی که به یک وسیله برای نوشتن نیاز است، خودکارهای تبلیغاتی می‌توانند بهترین گزینه باشند. پس از آنکه لوگو و شماره تلفن‌های شرکت خود را روی آن‌ها چاپ کردید، می‌توانید برای توزیع این محصولات اقدام کنید.

دفترچه و خودکار تبلیغاتی

2. کیسه‌های تبلیغاتی

یکی دیگر از محصولاتی که همواره توسط مصرف کنندگان از آن استفاده زیادی می‌شود، کیسه‌های پارچه‌ای تبلیغاتی است. می‌توانید لوگوی شرکت خود را روی آن‌ها چاپ کنید تا به یک تابلوی تبلیغاتی برای برند شما تبدیل شوند.

3. فلش

یکی دیگر از انواع کالاهای تبلیغاتی مفید برای مصرف کنندگان که اغلب مورد توجه ایشان قرار می‌گیرد، انواع فلش است که اتفاقا در حال حاضر به کار خیلی از مردم می‌آید.

4. بطری آب

بطری‌های تبلیغاتی برای نوشیدن آب در طول روز به خصوص در روزهای گرم سال، بسیار مناسب هستند. می‌توانید آن‌ها را با آرم شرکت خود سفارشی سازی کرده و در طرح و رنگ‌های مختلف سفارش دهید.

5. ژل ضد عفونی کننده دست

با توجه به هدف سازمانی و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید و همچنین با توجه به مشکلاتی که اخیرا ویروس کرونا به وجود آورده است، می‌توانید ژل‌های ضد عفونی کننده دست را بین مخاطبان خود توزیع کنید. بدون شک با این کار مدت‌ها در ذهن ایشان باقی خواهید ماند.

مواردی که به آن اشاره کردیم، تنها چند مورد از هزاران گزینه‌ای است که در این بخش پیش روی شما قرار دارد و می‌توانید با توجه به زمینه فعالیت خود و اهدافی که برای کسب و کار خود در نظر گرفته‌اید و سلیقه مخاطبان، هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید.