استفاده از هدایای تبلیغاتی

روش‌های خلاقانه بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای شناخته شدن برند خود استفاده کنید. با این حال عرضه هدایای تبلیغاتی ارزان نیز یکی از این روش‌هاست که همواره مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد.

8 راه برای استفاده از هدایای تبلیغاتی

به کمک این شیوه‌ها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هدایای تبلیغاتی شما باعث جذب مشتریان بیشتری می‌شوند، این روش‌ها عبارتند از:

  1. در هنگام عرضه محصول، هدیه بدهید
  2. عرضه موارد تبلیغاتی به مشتریان
  3. موارد تبلیغاتی را در محل کارتان قرار دهید
  4. استفاده از کالاهای تبلیغاتی در نمایشگاه
  5. استفاده از کالاهای تبلیغاتی در برنامه‌های حمایت مالی
  6. اضافه کردن آدرس وبسایت و اطلاعات مفید
  7. تبلیغ رسانه‌های اجتماعی
  8. ارائه تخفیف

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. در هنگام عرضه محصول، هدیه بدهید

کسب و کارهای امروزی از روش‌های مختلفی برای درگیر کردن مخاطبان خود استفاده می‌کنند. با این حال تفاوتی ندارد که بازاریابی آنلاین را به کار می‌برید و یا از بازاریابی سنتی استفاده می‌نمایید، زمان عرضه محصولات، ارائه هدایای تبلیغاتی به خریداران باعث می‌شود که آن‌ها نسبت به آن حس بهتری داشته باشند. هنگام طراحی و عرضه چنین هدایایی، خلاقیت بسیار مهم است، به این دلیل که به افزایش فروش شما کمک می‌کند.
از راه‌های خلاقانه برای توزیع هدایای تبلیغاتی استفاده کنید.

هدایای تبلیغاتی

2. عرضه موارد تبلیغاتی به مشتریان

اگر مشاغل هدایای تبلیغاتی خود را به مشتریان ارائه دهند، باعث می‌شود که هر کسی که با آن‌ها در تعامل است، درباره نام تجاری شما تحقیق کند. شما می‌توانید تیشرت‌های چاپی، کیف و ساک، لیوان، خودکار، ساعت دیواری و بسیاری از این موارد را به عنوان هدیه عرضه کنید.
از مراکز پخش عمده ساعت دیواری می‌توانید انواع ساعت دیواری را با قیمت مناسب تهیه کنید.

3. موارد تبلیغاتی را در محل کارتان قرار دهید

کارمندان شرکت شما اولین کسانی هستند که با بازاریابی محصولات، به ارتقا کسب و کارتان کمک می‌کنند. از این رو اگر در برخی از موقعیت‌ها از کلاه‌ها، تیشرت و سایر هدایای تبلیغاتی شرکت استفاده کنند، بدون شک توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند. این روش به خصوص برای زمانی که در نمایشگاه‌های صنعت خود شرکت می‌کنید، اهمیت دارد. این کار باعث کنجکاوی مخاطبان هدف خواهد شد و در نتیجه احتمال بیشتری وجود دارد که جلو بیایند و درباره محصولات و خدماتی که ارائه می‌کنید، سوال بپرسند.

همچنین اگر در تولید کالایی تخصص دارید، بهتر است که کارمندان در فعالیت‌های روزانه خود از آن استفاده کنند. علاوه بر آن می‌توانید از هدایای تبلیغاتی شرکت در حین برگزاری مسابقات که سازمان شما نیز در آن شرکت می‌کند، استفاده نمایید.

4. استفاده از کالاهای تبلیغاتی در نمایشگاه

نمایشگاه‌های تجاری یکی از گزینه‌هایی است که مشاغل می‌توانند در آن برند خود را به خوبی تبلیغ کنند. به این دلیل که در مقایسه با سایر استراتژی‌های بازاریابی، میزان مواجهه بیشتری با مخاطبان بالقوه خود دارند. برخی از نمایشگاه‌های تجاری، مخاطبان بین المللی نیز دارند و این فرصت مناسبی برای بسیاری از کسب و کارها خواهد بود. زمانی که در یک نمایشگاه تجاری شرکت می‌کنید، می‌توانید انواع هدایای تبلیغاتی مثل خودکار، بطری‌های آب، تیشرت، کیف، ساعت دیواری و یا مواردی که برای تجارت شما مناسب است را انتخاب کنید. همچنین بهتر است که این موارد از کیفیت بالا و خوبی برخوردار باشند، به این دلیل که یک فرصت عالی برای ایجاد تصویرسازی خوب در ذهن مشتری خواهید داشت.

5. استفاده از کالاهای تبلیغاتی در برنامه‌های حمایت مالی

راهکارهایی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی وجود دارد که کارشناسان شرکت هدایای تبلیغاتی در اصفهان در اختیار شما قرار می‌دهند. بهتر است که محصولات تبلیغاتی فراتر از تیم فروش، مشتریان و کارمندان عمل کنند. شما نیاز دارید تا به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید. از این رو می‌توانید در یک رویداد، شرکت در خیریه، به عنوان اسپانسر برنامه و یا مواردی مانند آن از هدایای تبلیغاتی خود نیز استفاده کنید تا بتوانید تاثیر مثبتی روی ذهن و قلب مشتریان بالقوه خود بگذارید. علاوه بر آن بهتر است محصولاتی که انتخاب می‌کنید با رویداد مورد نظر تناسب داشته و همچنین از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشند.

هدایای تبلیغاتی

6. اضافه کردن آدرس وبسایت و اطلاعات مفید

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که برخی از شرکت‌ها مرتکب می‌شوند، این است که در اولین تعامل را مشتریان بالقوه آن‌ها را در معرض اطلاعات عظیمی قرار می‌دهند. با این حال به جای آنکه تمام توضیحات را در تعامل اول ارائه دهید، لازم است به شکلی رفتار کنید که خود مخاطب تمایل به کسب اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار شما داشته باشد.
یکی از این راه‌ها ارائه هدایای تبلیغاتی است. هر چند که بسیار مهم است اطلاعات مشخصی روی آن درج شده باشد تا به برقراری ارتباط آسان توسط مشتریان بالقوه به شما کمک کند. به عنوان مثال اضافه کردن آدرس وبسایت، شماره تلفن و نام شرکت و لوگو از جمله مواردی است که معمولا روی محصولات وجود دارد و اغلب نیز پاسخگو است. با این کار مشتریان بالقوه تمام اطلاعات لازم را برای جستجو درباره شرکت شما به صورت آنلاین در اختیار خواهند داشت.

7. تبلیغ رسانه‌های اجتماعی

هر کسب و کاری در عصر جدید باید در رسانه‌های اجتماعی حضور فعال و موثری داشته باشد. به این دلیل که رسانه‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای به دست آوردن مخاطبانی است که برای آن‌ها برنامه ریزی می‌کنید. علاوه بر آن فرصت خوبی خواهید داشت تا شخصیت برند خود را بهتر به مخاطبان نمایش دهید.

به کمک هدایای تبلیغاتی می‌توانید از کاربران دعوت کنید تا به شبکه‌های اجتماعی شما سر بزنند و در آن عضو شوند یا شروع به دنبال کردن شما کنند. این یک روش عالی برای کمک به رشد آگاهی از برندتان خواهد بود.

8. ارائه تخفیف

موارد تبلیغاتی که عرضه می‌کنید، راه خوبی برای تشویق کردن مشتریان به خرید محصولات و دریافت خدماتتان است. می‌توانید کدهای تخفیف را روی محصولات تبلیغاتی درج کنید و با هدیه دادن آن‌ها به مشتریان بالقوه از ایشان بخواهید که در اولین خریدشان از شما، تخفیف بگیرند. برای دریافت نتیجه بهتر حتی می‌توانید محدودیت زمانی برای خرید بگذارید.

حتی اگر کاربران به خریداران تبدیل نشوند، هنوز هم به اندازه کافی برای بررسی وبسایت شما کنجکاو خواهند بود که این خود به افزایش آگاهی از برند و عملکرد مشتریان کمک می‌کند.

موارد بیشتری نیز وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید از هدایای تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
با این حال چیزی را که باید مد نظر داشته باشید، هدفی است که از ارائه این محصولات دارید. به عبارت بهتر اینکه می‌خواهید فروش بیشتری داشته باشید، مردم از برند شما آگاه شوند و یا اینکه به وبسایت سر بزنند، اهدافی است که نیاز به برنامه ریزی خاص خود دارد.